You are currently viewing Skuteczność reklam w Google i Facebook

Skuteczność reklam w Google i Facebook

Bitwa o uwagę konsumenta nigdy nie była bardziej zacięta ani trudniejsza. Współczesny konsument nie tylko jest ślepy na banery, ale też w ogóle blokuje reklamę w Internecie. Z powodu coraz powszechniejszego stosowania w przeglądarkach wtyczek blokujących pojawienie się reklam na ekranie, szacuje się, że 12% wyświetlanych reklam nigdy nie dociera do odbiorców, co przełożyło się na zmarnowane wydatki reklamowe w kwocie 18,5 mld USD. Poza korzystaniem z ad-blockerów, konsumenci podświadomie ignorują reklamę cyfrową; 60% odbiorców cierpi na „ślepotę banerową”, co oznacza, że nie są w stanie przypomnieć sobie żadnego baneru reklamowego, z jakim mieli kontakt w Internecie.

Jeżeli wziąć by jeszcze pod uwagę, że 94% osób oglądających materiały wideo w Internecie pomija poprzedzające reklamy przed upływem 5 sekund, 25% odsłon reklam wideo to fałszywe odsłony, zaś 50% kliknięć w reklamę na urządzeniach mobilnych to kliknięcia przypadkowe, firmy nie mogą dłużej ignorować potrzeby przesunięcia wydatków marketingowych z tradycyjnych taktyk ku bardziej angażującemu wykorzystaniu treści.

Ten post ma 3 komentarzy

  1. Dreferalp

    buy priligy generic darunavir will increase the level or effect of erythromycin ethylsuccinate by affecting hepatic intestinal enzyme CYP3A4 metabolism

Dodaj komentarz